//
you're reading...
Lazy Sunday

[Lazy Sunday] DiskolaTa: Lazy Sunday Fun (Minimix)

0_sunday_fairy_sweet

Bu hafta gecikmeli de olsa Lazy Sunday serimize devam ediyoruz. Kelimenin tam anlamıyla tembellik yapayım dedim ama parıl parıl parlayan güneşin enerjisi sayesinde ”uykun vardır uykuya dalamassın” misali bugün tembellik yapmaya çalışmak zor oldu benim için. Direndim, gerçi hala direniyorum (direnirken aşağı yukarı hafta içi yapmadığım 4-5 tane yapılması gereken ama bitiremediğim işlerimi hallettim, nasıl direnmekse!) ama neredeyse gün bitti. Bugünün enerjisini yarına taşımak daha iyi olurdu ama yapacak bi’şey yok, en iyisi erkenden yatmayı deneyebilirim bu gece. Unutmadan, bir de eğlencesine bu mixi hazırladım. 🙂 Umarım dinlerken siz de eğlenirsiniz benim gibi. Have A Nice Sunday, My Sweet Friends! 🙂 (Gördüğünüz gibi bugün ayrıca sevgi kelebeğiyim.)

 

Tracklist:

DATO vs Satin Jackets feat. Adele: Brand New Rolling In The Deep (Chris Jylkke Vocal Edit)
Walter Murphy: A Fifth of Beethoven (Flight Facilities Edit)
Chris Isaac: Wicked Game (Final DJs 2011 Funky Bass Remix)
Subsky & Tutan: Dost Bildiklerim 
Dunkan Disco: Fly Me To The Moon
Coma: Bette Davis’ Eyes 

 

Discussion

No comments yet.

Leave a Reply

Play this site on Shuffler.fm

Archives / Arşiv

Categories / Kategoriler

